Forum Stowarzyszenia MyCork
Witamy, Gość. Zaloguj się, lub zarejestruj proszę.
Czy dotarł od Ciebie email aktywacyjny?
27 March 2015, 03:36:43

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
443,824 wiadomości w 32,733 wątkach; wysłane przez 6,201 użytkowników
Najnowszy użytkownik: LashundVer
* Strona główna Pomoc regulamin / rules Szukaj Kronika MyCork Zaloguj się Rejestracja
Forum Stowarzyszenia MyCork  |  Cork  |  Mamo, Tato, to Ja!  |  Wątek: Wniosek o child benefit po polsku 0 użytkowników i 1 Gość przeglądają ten wątek. « poprzedni następny »
Strony: [1] Do dołu Drukuj
Autor Wątek: Wniosek o child benefit po polsku  (Przeczytany 21704 razy)
change
Autorytet
****
Offline Offline

Użytkownik od:
08. Jun. 2005
wiadomości: 1261


« : 20 December 2006, 11:45:59 »

Jesli ktos ma problemy z wypelnieniem wniosku CB1 o Child Benefit moze sobie pomoc zerkajac na wniosek przetlumaczony na jezyk polski:

CB1_PL.pdf

Jesli sie da, to prosba do administratorow o umiejscowienie pliku na forum w formie zalacznika.
Zapisane
zima
Guru
*****
Offline Offline

Użytkownik od:
17. May. 2005
wiadomości: 5911

pieniadze na zycie czy zycie dla pieniedzy...?


« Odpowiedz #1 : 21 December 2006, 23:52:00 »

dobry pomysl,juz pisales gdzies o tym change
P.S.link w tej chwili nie dziala Rolling Eyes
pozdrawiam
Zapisane

Myka
Guru
*****
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Użytkownik od:
11. May. 2005
wiadomości: 6319


Pro publico bono...


« Odpowiedz #2 : 23 December 2006, 09:34:55 »

w tym wniosku jest sporo literowek np "wełni" zamiast "w pełni", albo czesc pytan przetlumaczona tylko w polowie. najlepsze jest gdzies zdanie "jesli NO" to costam Razz

ciesze sie ze mysla o tlumaczeniu formularzy na polski, napewno wiele osob z tego skorzysta
Zapisane

O wszystkim co dzieje się w Cork przeczytasz na: http://forum.mycork.org/index.php?board=112.0 i www.mycork.org
lew67
Ekspert
***
Offline Offline

Użytkownik od:
07. Aug. 2005
wiadomości: 696



« Odpowiedz #3 : 25 December 2006, 17:55:00 »

A CB2 tez tam mozna znalezc hmm bo ja mam dziecie w wieku zaawansowanym, a link w rzeczy samej cos nie dyga i nie wiem czy jest?.


Dobra znalazlem tyle ze po en. ale moze ktos poczebuje to zapodawam :
http://www.welfare.ie/forms/cb2.pdf

a sw42 jest tu:
http://www.welfare.ie/publications/sw42.pdf
Zapisane

............................................

Leszek
change
Autorytet
****
Offline Offline

Użytkownik od:
08. Jun. 2005
wiadomości: 1261


« Odpowiedz #4 : 29 December 2006, 21:07:57 »

Cytuj z: "lew67"
A CB2 tez tam mozna znalezc hmm bo ja mam dziecie w wieku zaawansowanym, a link w rzeczy samej cos nie dyga i nie wiem czy jest?.


Przetlumaczony CB1 pojawil sie w sieci dzieki czyjejs uprzejmosci, nie znam autora, znalazlem dokument w sieci. Wedlug forum na gazeta.ie dawniej ten formularz mozna bylo jedynie kupic od naszych obrotnych rodakow. Niestety nie natknalem sie na CB2 po polsku

Linki wygasaja, stad moje wczesniejsze pytanie o umieszczanie waznych plikow na forum czy stronie mycork oraz odpowiedz admina.

Podaje nowy link, wygasnie 45 dni po ostatnim pobraniu:
http://rapidshare.com/files/6909698/cb1_pl.pdf
Zapisane
pseudo
Guru
*****
Offline Offline

Użytkownik od:
09. Oct. 2005
wiadomości: 1655



WWW
« Odpowiedz #5 : 30 December 2006, 00:34:08 »

Wrzucam wiec staly link CB 1 Po polsku

pax
pk
Zapisane

Nigdy nie kłóć się z głupcem !
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
change
Autorytet
****
Offline Offline

Użytkownik od:
08. Jun. 2005
wiadomości: 1261


« Odpowiedz #6 : 04 April 2008, 09:40:10 »

Wszystkie powyzsze linki nie dzialaja wiec jesli ktos szuka wniosku po polsku to znajdzie go zalaczonego na stronach forum Gazeta.ie, np w tym watku. Aby miec dostep do pliku pdf nalezy sie wczesniej zarejestrowac i zalogowac na forum.

A moze moderatorzy/admini mogliby wrzucic ten wniosek do repozytorium dokumentów, o ktorym wspomnial kiedys Zen w tym watku?
« Ostatnia zmiana: 04 April 2008, 09:50:48 wysłane przez change » Zapisane
Tomek398
MyCork Limited - Zarząd (Board)
*****
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Użytkownik od:
06. Aug. 2005
wiadomości: 15764


it's me in 2013


« Odpowiedz #7 : 04 April 2008, 12:38:40 »

Cytuj
A moze moderatorzy/admini mogliby wrzucic ten wniosek do repozytorium dokumentów, o ktorym wspomnial kiedys Zen w  tym watku?

Dobry pomysl. Myśle że tak sie stanie wkrótce.
Zapisane
change
Autorytet
****
Offline Offline

Użytkownik od:
08. Jun. 2005
wiadomości: 1261


« Odpowiedz #8 : 29 June 2008, 14:54:51 »

Znalazlem link do wniosku CB2 po polsku:

http://www.wyspa.ie/dat/attach/8_cb_2_polskie.pdf


Dodatkowo mozna tam znalezc takze:

- CB1 po polsku:  http://www.wyspa.ie/dat/attach/9_cb_1_polskie.pdf

- One Parent Family Payment  - polska wersja formularza: http://www.wyspa.ie/dat/attach/2_one_parent_familly_polskie.pdf

- Rent Relief - tłumaczenie formularza na język polski: http://www.wyspa.ie/dat/attach/3_rent_relief_polskie.pdf

- Europejska Karta Zdrowia - tłumaczenie na język polski: http://www.wyspa.ie/dat/attach/6_karta_zdrowia_pl.pdf

- Form 12 A - tłumaczenie na język polski: http://www.wyspa.ie/dat/attach/11_form_12a_pl.pdf
« Ostatnia zmiana: 29 June 2008, 14:56:44 wysłane przez change » Zapisane
Strony: [1] Do góry Drukuj 
Forum Stowarzyszenia MyCork  |  Cork  |  Mamo, Tato, to Ja!  |  Wątek: Wniosek o child benefit po polsku « poprzedni następny »
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!